
Taistelua kananpalasta. Lauantai-iltaa istumassa paikallsiessa Buffeetravintolassa, jossa ruoka grillataan itse.

Rapu!

Hotellin porealtaalla. <3

Kathun vesiputouksella. Vesisadeyllätti, mutta sadekauden aikana olen tottunut kantamaan sateenvarjoa aina mukana.

Yliopiston portilta.

Yliopisto.

Seafood ravintolassa ensimmäisenä iltana. Ihania herkkuja tarjolla yliopiston piikkiin väsyttävän lentomatkan jälkeen.
Kommentit